"صدا وزبان جن"
نوشته شده توسط : admin

با اینحال صداشون رو مثل صدای معمولی نمی شنویم. من مثل صدای نواری که دورش کند شده باشه می شنوم. بم و کشدار. و خواهرم شبیه همهمه.
یک نکته جالب اینکه: اونها قادرند صداشون رو طوری تغییر بدن که من نشنوم ولی نمی تونن کاری کنند که گوش انسانهای عادی صداشون رو بشنوه.
حالا اگر با دستگاه های گیرنده ی قوی بتونیم صدای چند جن که به زبان خودشون صحبت می کنند دریافت کنیم، چی می شنویم؟ اصوات درهم برهمی که نمی فهمیم چون ما زبان جنها رو بلد نیستیم.
جنها برای ارتباط با هم از 3 زبان مختلف استفاده می کنند که هیچکدوم شکل نوشتاری ندارند و فقط مکالمه می شن. این زبانها ارتباطی به محل زندگی یا نژادشون نداره. برای خودم جالب بود که فهمیدم زبان جنها بر اساس اعتقادشون طبقه بندی می شه. مسلمانها ،گروه های خداپرست غیر مسلمان ، گروه های کافر. بعلاوه چون نژادهای جن از نظر ساختمان فیزیکی با هم متفاوت هستند ممکنه طرز تلفظشون با هم متفاوت باشه، مثلا به خاطر نوع خاص آرواره، تارهای صوتی و لب و دندان و حنجره شون.
با اینحال همه جنها سه زبان خودشون و تمام زبانهای انسانها و حیوانات رو می فهمند و می تونن صحبت کنند. دلیلش هم ارتباط ذهنی ست. وقتی بخوان مفهومی رو انتقال بدن، براحتی قادر هستند و براحتی هم به فکر و مفهومی که پشت اصوات و کلمات هستند، یا حتی بیان نمی شن پی می برند.
برای همین هم به نظر من استفاده از زبان برای جنها چندان لزومی نداره. انسانها به خاطر اینکه نمی تونن چیزی که در ذهن دارند به هم القا کنند، از زبان بعنوان واسطه و نشانه ی این فکرها استفاده می کنند.
یکی از دوستان درمورد زبان شیطان پرستها پرسیده بود که آیا زبان جنهاست؟ نه این زبان، اختراع انسان و شاید سایر مخلوقاته اما زبان جنها نیست. زبان جنها فقط بین جنها تکلم میشه و از اون برای ارتباط با انسانها یا سایر مخلوقات استفاده نمی کنند.

 
http://www.salehen.ir



:: موضوعات مرتبط: مــــــــــــــاوراءالطبیعه , ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 21 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: